Leff-coverband.nl
Coverband Leff bestaat 10 jaar!

Herboren coverband LEFF bestormt als vanouds de podia

VELSERBROEK – In de nieuwe bezetting maakt de 6-hoofdige coverband die wordt gevormd door muzikanten uit Velsen, Beverwijk, Castricum en Haarlem zondag 15 juni van 17 tot 20 uur in café Bartje te Santpoort-Noord een doorstart.

Na een intern conflict leek de in 2006 opgerichte groep vorig jaar voorgoed uitgespeeld, maar zie, in deels nieuwe bezetting staat het sextet te popelen de muzikale draad op te pakken. In maart begonnen de repetities; nu zijn de nieuwe zangeres Mirella, Mark (gitaar-zang), Erik (bassist), Ed (toetsenist/gitarist), Willem (saxofoon/fluit) en Frans (drummer) helemaal klaar voor een wervelend her optreden.

LEFF is nu meer dan ooit van vele muzikale markten thuis. De bandleden die na het vorig jaar noodgedwongen intermezzo tot de slotsom kwamen dat ze het spelen niet kunnen laten, willen er alles aan doen om zich binnenkort als een ware vriendenclub op talloze podia te presenteren.